Info gekochte tickets
Dit verschilt per evenement en welke wijziging je precies wilt doorvoeren. Ook moet er gekeken worden of er nog genoeg beschikbaarheid is om de wijziging do...
Di, 25 Apr, 2023 om 4:39 PM
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, worden deze direct naar je toegestuurd per e-mail. Check daarom eerst je e-mail inbox en andere (spam) fol...
Di, 25 Apr, 2023 om 4:17 PM
Mocht je geen e-mail hebben ontvangen in je inbox, controleer dan altijd je virusscanner en spam folder. Vind je de tickets nog steeds niet terug? Mail dan ...
Ma, 8 Apr, 2024 om 1:21 PM
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Mocht je gekozen hebben voor E-tickets, ontvang je deze direct ...
Di, 25 Apr, 2023 om 4:16 PM
Het is niet erg dat tickets op een andere naam staan. Er wordt gekeken naar geldigheid van je ticket. Heb je tickets overgekocht van iemand anders dan kunn...
Di, 25 Apr, 2023 om 4:37 PM
Alle tickets die via het Priority platform worden verkocht geven recht op toegang tot het evenement. Heb je ergens anders tickets gekocht? Ga dan naar weetw...
Ma, 8 Apr, 2024 om 1:26 PM
Wat vervelend om te horen dat je e-mail is gehackt. Stel je vraag zo snel mogelijk via klantenservice@tickets-direct.nl. Onze medewerkers kunnen in somm...
Do, 2 Dec, 2021 om 12:18 PM
Tickets kunnen na aankoop helaas niet geannuleerd worden.
Ma, 22 Nov, 2021 om 3:15 PM
Priority is een officieel verkooppunt voor de verkoop van tickets voor evenementen, wedstrijden en concerten.
Ma, 22 Nov, 2021 om 3:15 PM
Geen probleem! Je kan ons altijd een mailtje sturen met de vraag om je tickets opnieuw toe te sturen. Je kan dan mailen naar klantenservice@tickets-direct.nl
Di, 25 Apr, 2023 om 4:49 PM