1. Ga naar de Priority omgeving en kies je evenement

Open de Mijn Ziggo app of de My Vodafone App. Klik vervolgens op de banner met “Ontdek Priority”. Hier vind je een overzicht van alle evenementen en winacties voor Vodafone en Ziggo klanten. Klik op het gewenste evenement voor meer informatie.


2. Klik op ‘Bestel je ticket'

In het geopende scherm zie je voor welke rang (als dit van toepassing is) en voor welke datum je tickets kunt bestellen. Let op: selecteer de juiste datum


3. Klik op ‘Voeg toe aan selectie’.

Selecteer het aantal tickets dat je wilt bestellen en klik vervolgens op ‘voeg toe aan selectie’. 


4. Controleer je bestelling

Hierna volgt een overzicht van de tickets die je hebt geselecteerd. Je kunt hier indien mogelijk een stoel selecteren in het zaalplan. Als alles klopt klik je op ‘volgende’. 


5. Kies betalingsmethode

In het daaropvolgende scherm dien je een betaalwijze te selecteren. Ook vul je daar je e-mailadres in. Als je alles naar wens hebt geselecteerd, klik je op ‘volgende’.


6. Klantgegevens              

Om de kaarten te bestellen vragen we je gegevens in te vullen in het volgende scherm. Deze gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen en zijn enkel bedoeld voor het registreren van je aankoop.


7. Betaling

Hier kun je een keuze maken tussen de betalingsmogelijkheden.


Betaling per iDeal

Je kunt gebruik maken van iDeal. Meer informatie over iDeal vind je op www.ideal.nl.


Betaling per Creditcard

Je kunt betalen met Visa, Mastercard en Maestro. Je creditcardgegevens worden via de SSL-methode versleuteld. Tijdens de betaling wordt gevraagd naar de CVC code. Deze 3 cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard.


Let op: Heb je je betaling succesvol afgerond en na 24 uur de bevestiging en e-tickets nog niet ontvangen? Gelieve dit te melden via klantenservice@tickets-direct.nl. 


8. Je tickets

De tickets worden na voltooiing van de betaling als bijlage in de bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden.